Welkom!


Welkom op mijn blogsite. Ik ben Miek en wil weten wat u van mijn blogs vindt. Dat kunt u doen door op een of meerdere labels te klikken ("Leuk", "Dit is Miek." of "(Freaking) mooi geschreven").

Heeft u een vraag, wilt u reageren, heeft u een mening of is er iets anders dat u per se kwijt wilt? Dat kan door bij een van mijn berichten een reactie te plaatsen. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

Ik hoop dat u mijn berichten met veel plezier leest en dat u vaker terugkomt.

zondag 26 februari 2012

Laat mij voor jou zijn!

Laat mij je beertje zijn,
zodat je tegen mijn warme vacht in slaap kunt vallen

Laat mij je aapje zijn,
zodat je weg kunt kruipen in mijn lange armen

Laat mij je olifantje zijn,
zodat ik altijd voor je kan zorgen

Laat mij je girafje zijn,
zodat ik voor jou gevaar kan bespeuren

Laat mij je hele dierentuin zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten